Snackwecks: simpele snacks voor onderweg

11:39


Nu ik naar mijn werk forens en elke dag rond etenstijd in de trein zit, kan ik niet meer zonder een snack in mijn tas. Zelfs met een goede zelfbeheersing is het wel héél moeilijk om iets ongezonds-maar-lekkers van de Kiosk te weerstaan terwijl je maag knort. Ik ben van plan om allerlei recepten voor granola bars, gezonde koekjes en ander lekkers uit te proberen, maar daar heb ik de afgelopen weken nog geen tijd voor gehad. Daarom viel ik terug op een veel simpelere oplossing: snackwecks!

Simpel en lekker zijn bijvoorbeeld de volgende varianten:
  • Dadels en noten
  • Komkommer- en paprikareepjes
  • Noten, rozijnen en chocolate chips
  • Vijgen met roomkaas en amandelen (doe gewoon wat roomkaas onderin je weck en leg daar de vijgen en amandelen bovenop)
  • Stukjes appel met kaneel
Je kunt natuurlijk met allerlei soorten groenten en fruit variëren. Wat neem jij mee naar je werk?

Een foto die is geplaatst door Emma+John (@nickyemmajohn) op

You Might Also Like

2 reacties

Contact

Wil je een aanvraag voor een lezing of workshop doen? Mail dan naar lezing@hetzerowasteproject.nl

Heb je een adresje voor op de bulkkaart? Mail dan naar bulk@hetzerowasteproject.nl. Persaanvragen en interviewverzoeken pers@hetzerowasteproject.nl

Facebook