Chocococo oatmeal dessert

12:20

Deze is voor de chocoholics. En ja, daar reken ik mezelf graag bij. Ik hóú van chocola! Chocolademilkshakes, chocolademousse, chocoladerepen... count me in. En laat dit toetje nou precies een combinatie zijn van alles wat ik hiervoor noemde? 

Ik noem het een toetje, maar je kunt het ook prima als ontbijt of tussendoortje eten. De havermout is lekker vullend en de agavesiroop zorgt voor een zoet tintje.

Wat heb je nodig - voor 1 persoon
- Havermout. Afhankelijk van hoeveel trek je hebt kun je één of twee handjes toevoegen
- Chocolate chips (in bulk verkrijgbaar!), klein handje
- Kaneel, ongeveer 2 theelepels
- Agavesiroop, ongeveer 2 theelepels
- Cacaopoeder, ongeveer 2 theelepels
- Water. Hoe meer water je toevoegt hoe minder stevig het wordt!
- Kokoscrème. Dit is het bovenste laagje van je kokosmelk. Je kunt ook cocosolie gebruiken.
- Evt. kokosmelk of kokospoeder



En zo maak je het
Ja.. Er is eigenlijk geen recept voor nodig! Doe alle ingrediënten in de blender en blender kort maar krachtig! Zo houd je de chocolate chips een beetje heel, maar zorg je er wel voor dat alles goed is verdeeld.  Je kunt ook chocolate chips als topping toevoegen en het geheel presenteren in een schaaltje. 






You Might Also Like

0 reacties

Contact

Wil je een aanvraag voor een lezing of workshop doen? Mail dan naar lezing@hetzerowasteproject.nl

Heb je een adresje voor op de bulkkaart? Mail dan naar bulk@hetzerowasteproject.nl. Persaanvragen en interviewverzoeken pers@hetzerowasteproject.nl

Facebook